In i det vilda igen

Ett erkännande: förra veckans uppgång på Stockholmsbörsen triggade igång mig och jag kunde inte hålla mig borta från aktiefonderna. Jag är dock riktigt stolt över att jag bara handlade lite

Handelsbankens IT-fond har gått bra och jag köpte en lite post där, både till min KF och till min IPS.

Jag hoppas på en fortsatt uppgång på Stockholmsbörsen och köpte lite AVANZA ZERO till PPM. Jag borde vara bränd av Robur Medica men den går bra nu och jag chansar lite där också. Har dock fortfarande 80% i likkistan

I Fondmästerskapet hoppade jag på en turk- och en balkanfond förra veckan. Jag tror tyvärr att jag var för sen där och bytte idag. Köpte 20% Indien och så 10% Robur skogsbolag. Har gjort +10% den senaste månaden så det verkar lovande. Är dock väldigt dyr IRL.

Etiketter:

Kommentera

