Veckans fondgrafer v.40

Uppdateringar finns sedan någon timme på vanliga stället. Sista dagarna den här veckan gjorde ont. Lite bonnröta hade jag dock, bestämde mig för att byta ut en del fonder och la sälj på mycket i onsdags. Det gjorde att jag hade en hel del likvider att handla för i fredags när det var billigt.

Veckan i sammanfattning:

IPS/KF			
FIM Ukraine			12,88
Handelsbanken Europa Selektiv	-2,26
Nordea Småbolagsfond Norden	-1,96
SEB Östeuropafond Småbolag	-2,15
Skagen Kon-Tiki			 1,59
			
PPM			
Nordea Småbolagsfond Norden	-1,96
Skagen Kon-Tiki			 1,59
Swedbank Robur Östeuropafond	-0,59
			
ITPK			
Swedbank Robur Balkanfond	-0,29
Swedbank Robur Exportfond	-4,52
Swedbank Robur Realinvest	-1,61
			
Tjänstepension Skandia			
Fidelity Indonesia		 3,16
Fidelity Thailand		 2,54

Det var en handfull fonder som föll igenom både SMA25 och SMA50 i slutet av veckan. Får hålla lite koll på dessa till veckan. Fortsätter de ned blir det sälj.

Mina mini-futures gick back i veckan. Borde ha sålt tidigare och nöjt mig med 20%, men mycket vill ha mer… Ska flytta min trejddepå till Aktiedirekt, så halverar man courtaget till 19:-.

Kommentera

